KASKI
KASK SMITH CONVOY MIPS SPRUCE
SMITH
E007413K8
Id produktu: 2814
KASK SMITH CONVOY MIPS SPRUCE
Projektując kask Smith Convoy, chcieliśmy stworzyć kask do jazdy na rowerze górskim, który sprawiałby wrażenie, jakby był szyty na miarę Twojej głowy. Przekręć pokrętło do tyłu, a system VaporFit™ dopasuje się jak aureola wokół czaszki. Jeśli chodzi o komfort i ochronę, kask spełnia wszystkie wymagania. Posiada system wyściółki MIPS® oraz wentylację, której będziesz potrzebować w najgorętsze dni na szlaku. Oprócz łatwej integracji z wydajnymi okularami, kask posiada również zewnętrzne kanały, w których można przechowywać okulary, gdy zapadnie zmrok.
Szczegóły produktu
- Ochrona
- Lekka konstrukcja in-mold
- System MIPS® Brain Protection System redukuje siły rotacyjne powstałe w wyniku uderzeń w głowę pod kątem
- Certyfikat CPSC i CE EN 1078
- Certyfikat AS/NZS2063
Dopasowanie / Integracja
- Zaprojektowany z myślą o doskonałej integracji z okularami i goglami Smitha w celu zapewnienia maksymalnego komfortu, wentylacji i wygody przechowywania
- System wentylacji AirEvac™ zintegrowany z okularami Smitha zapewnia soczewki wolne od mgły
- System regulacji pokrętłem VaporFit™ oferuje 270-stopniową regulację dopasowania za pomocą pokrętła
Cechy
- 2 stałe otwory wentylacyjne zapewniają stały przepływ powietrza
- Zintegrowany daszek
- Wygodna wyściółka
- Lekkie, jednowarstwowe taśmy o niskiej gęstości
- Waga (Rozmiar M, MIPS®): 11 oz / 300 g
MIPS
- JAK TO DZIAŁA
System ochrony mózgu MIPS ® (BPS) został zaprojektowany w celu zwiększenia ochrony przed ruchem obrotowym przenoszonym do mózgu. Ruch obrotowy wpływa na mózg i zwiększa ryzyko drobnych i ciężkich urazów. Po zaimplementowaniu w kasku MIPS ® BPS może zredukować ruch obrotowy poprzez przekierowanie energii i sił.
Rdzeń MIPS ® BPS to warstwa o niskim współczynniku tarcia, która umożliwia ruch głowy o 10-15 mm względem kasku we wszystkich kierunkach, zmniejszając ruch obrotowy. MIPS ® BPS sprawia, że Twój kask jest bezpieczniejszy i zapewnia dodatkową ochronę.
- NAPIĘCIE W MÓZGU
Ruch obrotowy spowodowany uderzeniem pod kątem może powodować obciążenie mózgu, które może prowadzić do rozdarcia tkanki mózgowej. Ilustracja opiera się na danych zebranych za pomocą czujników umieszczonych w głowach manekinów do testów zderzeniowych. Głowa manekina w kasku została poddana uderzeniu pod kątem na stanowisku testowym w laboratorium MIPS ® w Szwecji.
Ilustracja przedstawia obciążenie mózgu spowodowane uderzeniem pod kątem, gdy głowa manekina nosi ten sam kask – z MIPS ® BPS i bez .
- TESTOWANIE W OPARCIU O RZECZYWISTOŚĆ
Statystyki pokazują, że wiele urazów mózgu występuje z powodu ukośnych uderzeń w głowę. Jednak w standardowych testach kask jest upuszczany pionowo na płaską powierzchnię, co nie powoduje uderzenia pod kątem. Wyniki te są pomocne w pomiarze precyzyjnych uderzeń pionowych, ale gorsze w przypadku pomiaru bardziej realistycznego scenariusza uderzenia pod kątem.
Stanowisko testowe MIPS ® zostało opracowane do testowania uderzeń pod kątem, aby symulować upadek podczas wypadku.